Kopia produktu nie powiodła się!

Kopia produktu nie powiodła się!

Niestety nie udało się wykonać kopii produktów.

Ponieważ może to być spowodowane różnymi przyczynami, prosimy o zapoznanie się z poniższymi wymaganiami przed ponownym rozpoczęciem kopiowania.

  1. Zawsze sprawdzaj, czy istniejącą centrala może sterować produktami, które mają zostać skopiowane do systemu VELUX Touch, zanim rozpoczniesz przygotowania do kopiowania.
  2. Podczas kopiowania zawsze trzymaj centralę sterującą, z której chcesz kopiować, fizycznie blisko (30-50 cm) do urządzenia VELUX Touch.
  3. Zawsze skanuj kod QR telefonem komórkowym, aby uzyskać wymagane (szczegółowe) instrukcje, jak przygotować się do kopii.
    Uwaga: w przypadku wstępnie sparowanych elementów sterujących (KLI 311/KLI 312/KLI 313) instrukcje dotyczące przygotowania do kopiowania znajdują się bezpośrednio na urządzeniu VELUX Touch.
  4. Zawsze wykonaj wszystkie czynności podane w instrukcjach przed rozpoczęciem wyszukiwania produktów z Twojego VELUX Touch.
  5. Zawsze rozpoczynaj wyszukiwanie produktów z VELUX Touch w ciągu maksymalnie 2 minut po zakończeniu przygotowania kopii produktu na istniejącej centrali.

Wskazówka: zawsze możesz dodawać produkty do VELUX Touch jeden po drugim, jeśli masz więcej elementów sterujących do skopiowania.
Patrz „Personalizacja VELUX Touch” > „Dodaj produkty”.

Spróbuj ponownie skopiować, pamiętając o powyższych wymaganiach.