Niestety nie udało się wykonać kopii produktów.
Ponieważ może to być spowodowane różnymi przyczynami, prosimy o zapoznanie się z poniższymi wymaganiami przed ponownym rozpoczęciem kopiowania.
- Zawsze sprawdzaj, czy istniejącą centrala może sterować produktami, które mają zostać skopiowane do systemu VELUX Touch, zanim rozpoczniesz przygotowania do kopiowania.
- Podczas kopiowania zawsze trzymaj centralę sterującą, z której chcesz kopiować, fizycznie blisko (30-50 cm) do urządzenia VELUX Touch.
- Zawsze skanuj kod QR telefonem komórkowym, aby uzyskać wymagane (szczegółowe) instrukcje, jak przygotować się do kopii.
Uwaga: w przypadku wstępnie sparowanych elementów sterujących (KLI 311/KLI 312/KLI 313) instrukcje dotyczące przygotowania do kopiowania znajdują się bezpośrednio na urządzeniu VELUX Touch.
- Zawsze wykonaj wszystkie czynności podane w instrukcjach przed rozpoczęciem wyszukiwania produktów z Twojego VELUX Touch.
- Zawsze rozpoczynaj wyszukiwanie produktów z VELUX Touch w ciągu maksymalnie 2 minut po zakończeniu przygotowania kopii produktu na istniejącej centrali.
Wskazówka: zawsze możesz dodawać produkty do VELUX Touch jeden po drugim, jeśli masz więcej elementów sterujących do skopiowania.
Patrz „Personalizacja VELUX Touch” > „Dodaj produkty”.
Spróbuj ponownie skopiować, pamiętając o powyższych wymaganiach.