Google zezwala wyłącznie właścicielowi znaku towarowego na korzystanie z tego znaku w nagłówku lub opisie reklamy (za wyjątkiem Wielkiej Brytanii, Irlandii, Stanów Zjednoczonych i Kanady). Właściciel znaku towarowego musi zezwolić na to, aby Twoje konto Google mogło wykorzystywać jego znak towarowy w Twojej reklamie.
W reklamach można używać znaków towarowych w tekście reklamy, jeśli są one zgodne z następującymi zasadami:
Sprzedawcy: strona docelowa reklamy służy przede wszystkim do prowadzenia sprzedaży (lub wyraźnego ułatwiania sprzedaży) produktów lub usług, komponentów, części zamiennych bądź dodatkowych produktów lub usług związanych z produktami lub usługami powiązanymi ze znakiem towarowym. Strona docelowa musi jasno wskazywać sposób zakupu produktów lub usług albo zawierać informacje handlowe na ich temat, takie jak stawki lub ceny.
Witryny informacyjne: głównym celem strony docelowej reklamy jest dostarczanie szczegółowych informacji o produktach lub usługach powiązanych ze znakiem towarowym.
Zasady dotyczące sprzedawców i witryn informacyjnych nie zezwalają na:
- używanie znaku towarowego w reklamach w celach porównawczych;
- stosowanie stron docelowych reklam, które wymagają od użytkownika podania wielu informacji przed udostępnieniem informacji handlowych;
- wyświetlanie reklam, z których nie wynika jasno, czy reklamodawca jest sprzedawcą, czy prowadzi witrynę informacyjną.
Grupa VELUX i Google nie zezwalają na manipulacje tekstem, np. „roletyVELUX” w reklamach. Grupa VELUX odnotowuje wszelkie takie naruszenia i zgłasza je Google. Manipulacja tekstem jest uznawana za naruszenie.