Prowadzenie skutecznego marketingu w Internecie wymaga dobrej znajomości najnowocześniejszych narzędzi z tej dziedziny. Jeśli znasz się na marketingu w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Marketing, SEM), optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search Engine Optimization, SEO), marketingu w mediach społecznościowych oraz promowaniu marki za pośrednictwem portali społecznościowych takich jak YouTube, Instagram i Facebook, z pewnością doskonale się odnajdziesz w marketingu internetowym.
W sytuacji jednak, gdy w grę wchodzi globalna marka, taka jak znak towarowy VELUX, zarządzanie działaniami marketingowymi staje się bardziej skomplikowane.
Najważniejsze zasady
Podsumowując najważniejsze kwestie, znaku towarowego VELUX można używać tylko wówczas, gdy Twoje działania marketingowe są bezpośrednio powiązane z oryginalnymi produktami VELUX lub produktami kompatybilnymi z oknami dachowymi VELUX. Znaku towarowego VELUX nie wolno używać w celu skierowania użytkowników do stron, które reklamują niekompatybilne produkty konkurencji.
Ta sekcja opisuje szczegółowo wytyczne, których musisz przestrzegać jako Dystrybutor VELUX. Jeżeli sprzedajesz kompatybilne i niekompatybilne produkty, skorzystaj z załączonych linków, aby dowiedzieć się więcej na temat ograniczeń.